Сайт вчителя  біології  та хімії Борисенко Людмили Іванівни


Календар
Зовсім скоро
...
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 5
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Коротко про себе

Так доля життєва  склалась моя,

Що школа для мене це рідна сім'я.

Борисенко Людмила Іванівна

 1982 року народження

Освіта - вища.

У 2012 році закінчила Запорізький національний університет, спеціальність "Біологія"

Посада - вчитель біології та хімії.

Стаж педагогічної роботи - 6 років.

Місце роботи - Новоселівський навчально - виховний комплекс "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - дошкільний навчальний заклад".

Категорія -  спеціаліст ІІ категорії.

Моє педагогічне кредо: «Щоб мати право вчити інших, потрібно постійно вчитися самому. Не зупинятися на досягнутому».

Моє життєве  кредо:  "Навчати — означає подвійно вчитися»

Тема самоосвіти «Використання нестандартних  форм  навчання на  уроках  біології для розвитку креативних здібностей учнів»

Необхідно вигнати з уроків бога сну Морфея та  

частіше запрошувати бога сміху Момуса.

Ш. Амонашвілі

                    Зараз перед нами життя висуває суспільний запит на виховання творчої особистості  здатної  самостійно мислити, генерувати оригінальні ідеї, приймати  сміливі  нестандартні рішення. Це означає, що вчитель має орієнтуватися на використання таких педагогічних технологій з допомогою яких не просто поповнювалися б знання й уміння з навчального предмета, а й розвивалися такі якості учня, як пізнавальна активність, самостійність, уміння творчо виконувати завдання.

                 Саме тому, я вважаю,  необхідно застосовувати  під час викладан­ня шкільних предметів нестандартних форм і методів навчання, які б збуджували творчість учнів, створювали атмосферу розкутості, емоційного піднесення, залуча­ли позашкільні інтереси і захоплення дітей до навчального процесу. До нетрадиційних  форм навчання належать  такі  форми, що не збігаються з традиційною  структурою уроку, але відповідають завданням навчального  процесу.

                    Нетрадиційні  форми навчання  за  останні роки посіли важливе  місце у  ситемі  навчально – виховного процесу. Їхнє застосування дозоляє суттєво змінити технологію побудови усіх форм навчальних, позаурочних та позакласних занять. Адже відомий педа­гог А. Макаренко стверджував: «Яка дитина в грі, така вона здебільшого буде в праці». Тому майбутній діяч виховується насамперед у грі, зокре­ма на нестандартних уроках під час повторення, вивчення та закріплення нового навчального матеріалу.